Escola Pia Mataró
Viatge a Londres ESO

Viatge a Londres ESO 2022-2023

+Informació

PPA - Curs de preparació a la prova d'accés a grau superior

Per fer la reserva de plaça d'aquest curs cal fer el pagament previ, que no serà retornat en cas de voler-se donar de baixa. La realització del curs queda subjecte a tenir el mínim d'alumnes al grup per poder-se impartir. Contactarem més endavant amb vosaltres per aportar la documentació necessària per fer la matrícula.

CFGS Desenvolupament d'aplicacions web

+Informació

CFGS Tècnic en Educació Infantil ( TEI )