Escola Pia Mataró
Grup Mou-te

Aportació trimestral Grup Mou-te.

Camí de Calassanç 2023

CFGS Condicionament físic - 2023/24

Per fer la reserva de plaça d'aquest curs cal fer el pagament previ, que no serà retornat en cas de voler-se donar de baixa. La realització del curs queda subjecte a tenir el mínim d'alumnes al grup per poder-se impartir. Contactarem més endavant amb vosaltres per aportar la documentació necessària per fer la matrícula.

CFGS Desenvolupament d'aplicacions web - 2023/24

CFGS Tècnic en Educació Infantil ( TEI ) - 2023/24