Escola Pia Mataró
Viatges curs 24/25

Viatges curs 2023-2024

PPA - Curs de preparació a la prova d'accés a grau superior - Curs 2024-25

Per fer la reserva de plaça d'aquest curs cal fer el pagament previ, que no serà retornat en cas de voler-se donar de baixa. La realització del curs queda subjecte a tenir el mínim d'alumnes al grup per poder-se impartir. Contactarem més endavant amb vosaltres per aportar la documentació necessària per fer la matrícula.

CFGS Desenvolupament d'aplicacions web (DAW) - 2024-2025

Llista espera - CFGS Condicionament Físic 2024-25

Llista d'espera per fer la reserva de plaça d'aquest curs. En el moment que es generin places disponibles ens posarem en contacte amb vosaltres per poder fer la inscripció. Cal fer el pagament previ de la matrícula, aquest serà retornat en cas de no quedar places lliures i finalment no poder accedir al curs.

CFGS Condicionament físic - 2024-2025

INSCRIPCIÓ TANCADA
S'ha arribat al límit de places disponibles

CFGM Salvament i Socorrisme

Per fer la reserva de plaça d'aquest curs cal fer el pagament previ, que serà retornat en cas d'anul.lació del curs. La realització del curs queda subjecte a tenir el mínim de 15 alumnes per poder-se impartir. Contactarem més endavant amb vosaltres per aportar la documentació necessària per fer la matrícula.

Llista espera - CFGS Tècnic en Educació Infantil (TEI) 2024-25