Escola Pia Mataró
Viatges curs 24/25

Viatges curs 2023-2024

Colònies 2n d'ESO - 2023-2024

Colònies 2n d'ESO (del 17 al 19 de juny)

Colònies I5 - Curs 23-24

Colònies I5 Torre Ametller> (del 17 al 19 de juny)

PPA - Curs de preparació a la prova d'accés a grau superior - Curs 2024-25

Per fer la reserva de plaça d'aquest curs cal fer el pagament previ, que no serà retornat en cas de voler-se donar de baixa. La realització del curs queda subjecte a tenir el mínim d'alumnes al grup per poder-se impartir. Contactarem més endavant amb vosaltres per aportar la documentació necessària per fer la matrícula.

CFGS Desenvolupament d'aplicacions web (DAW) - 2024-2025

CFGS Tècnic en Educació Infantil (TEI) - 2024-2025

CFGS Condicionament físic - 2024-2025

CFGM Salvament i Socorrisme

Per fer la reserva de plaça d'aquest curs cal fer el pagament previ, que serà retornat en cas d'anul.lació del curs. La realització del curs queda subjecte a tenir el mínim de 15 alumnes per poder-se impartir. Contactarem més endavant amb vosaltres per aportar la documentació necessària per fer la matrícula.

Colònies Primària - 2023-2024

Colònies Can Castellar (Vallgorguina) (del 5 al 7 de juny), La Carral (Solsona) (del 10 al 12 de juny), Can Mateu i La Cinglera (Sau) (del 12 al 14 de juny)