XV JORNADA PEDAGÒGICA

programa de la jornada

9'30 - 10 Arribada i acreditacions
10-10'15 Intervenció del Secretari General
10'15-11'15 Xerrada "Formar o excluir: una revisión de los objetivos de la cultura escolar" a càrrec del Dr. José M. Esteve Universidad de Malaga.
11'15-11'45 Esmorzar
11'45-12'15 Torn de preguntes
12'15 -13 Lliurament dels Premis Sant Josep de Calassanç
13 -13'30 Intervenció del P. Provincial.
13'30 Dinar

Indicacions sobre l'aparcament
L'edifici de mar de l'Escola Pia Santa Anna de Mataró està en el centre de la població, amb la qual cosa hi ha una dificultat gran d'aparcament, que en aquests moments es veu agreujada per obres que estan fent en els espais d'aparcament lliure propers a l'escola. Per aquest motiu, i després d'haver estudiat diferents opcions, ens ha semblat oportú negociar amb l'empresa d'aparcament una tarifa especial. Les persones que vinguin amb cotxe podran aparcar a l'aparcament soterrani de plaça de Santa Anna.
Presentant el tiquet d'aparcament a la recepció de la Jornada us lliurarem un val que cobrirà les despeses d'aparcament.
Planell per arribar-hi