Escola Pia de Catalunya
Dinars esporàdics

Dinars esporàdics pel CASAL D'AIGUA

EP. Sitges - EL CASAL DE L'AIGUA

Aquest any tenim un pati amb circuits i amb recipients d'aigua, visitarem fonts i espais per jugar amb l'aigua. Trobarem personatges liquids, personatges transparents, la boira, els nuvols, el gel ... Fare experiments amb liquids i colors. Jugarem amb mooolts materials diferents i motivadors.!!! Us proposem un casal petit i familiar com cada any en el qual els participants poden gaudir d'espais de temps lliure i d'activitats motivadores i diferents . Cada setmana farem una sortida interessant no massa lluny pero de tot el mati. Hi ha una història que guia les activitats de cada setmana.

Casal del 25 de juny al 26 de juliol
Inscripcions del 20 de maig al 3 de juny